We hebben de meest gestelde vragen voor je op een rij gezet. Vind je jouw vraag hier niet terug? Vul dan het contactformulier in onderaan deze pagina. De helpdesk beantwoordt jouw vraag tijdens kantooruren, in de regel binnen twee werkdagen.

VOOR DE WERKGEVER

Kan een eigen kerstkaart of brief worden verstuurd voorafgaand aan het kerstpakket?

Standaard levert MIJOU de inlogcodes aan. Natuurlijk ontwikkelen wij graag een passende kerstgroet of een aanvullend cadeau voor uw medewerkers.

Ik ben een medewerker vergeten, kan ik die nog toevoegen?

Zeker, neem daarvoor contact met ons op.

Kan ik zien welke medewerker een bestelling heeft geplaatst?

Als werkgever krijgt u regelmatig een volledig overzicht van de bestellingen van MIJOU blijmakers.

Kan onze kerstgroet verwerkt worden in de site?

Uw persoonlijke boodschap of videoboodschap plaatsen wij in de special voor u gemaakte website.

Zijn de prijzen in- of exclusief BTW?

De cadeaukaarten zijn vrijgesteld van BTW. Alle extra werkzaamheden, bijvoorbeeld individuele uitnodigingen of geschenkverpakkingen, zijn exclusief BTW.

VOOR DE WERKNEMER

Ik probeer in te loggen in de webshop met mijn inlogcode maar dit lukt niet. Wat moet ik doen?

Alle inlogcodes zijn uniek. De inlogcodes zijn relatief lang en hoofdletter-gevoelig. Mogelijk heb je tijdens het intikken van de code een typefout gemaakt. Let bij het intikken goed op het gebruik van grote en kleine letters. Lukt het na een extra controle nog steeds niet? Stuur dan een mail naar helpdesk@mijou.nl. Vermeld daarin je inlogcode en wachtwoord. Wij controleren dan jouw inlogcombinatie. Wil je je inlogcombinatie liever niet mailen? Stuur ons dan een mailtje met je naam en telefoonnummer. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

Ik ben mijn inlogcode en wachtwoord kwijt. Wat nu?

Wellicht dat je je inlogcode en wachtwoord nog ergens genoteerd hebt; dan kan je alsnog een bestelling plaatsen. Indien je je kaart kwijt bent en ook je inlogcode en wachtwoord niet meer weet, dan kan je helaas geen bestelling meer plaatsen. Je kan je eventueel richten tot je werkgever; wellicht dat deze nog enkele kaarten over heeft.

Ik moet mijn persoonsgegevens opgeven tijdens het bestellen. Wat gebeurt hiermee?

Om je bestelling goed te kunnen verwerken hebben wij naast je naam, adres, postcode en plaats, ook je e-mailadres en telefoonnummer nodig. De gegevens worden uitsluitend voor de volgende zaken gebruikt: het versturen van een bestelbevestiging zodra je je bestelling geplaatst hebt, het versturen van e-mails om je te informeren over jouw order, het bellen om je te informeren over je bestelling of vraag, het versturen van een e-mail met de klanttevredenheid enquête, het opmaken van bestelstatistieken en rapportages voor je werkgever. Het is de winkelier niet toegestaan de door ons verstrekte bestelgegevens te gebruiken voor eigen zakelijke doeleinden (mailings, nieuwsbrieven). Naast bovenstaande punten gebruiken wij je gegevens nergens anders voor. Je ontvangt geen ‘spam’ van ons en wij verkopen je gegevens niet aan derden.

Er wordt gevraagd of ik mee wil doen aan de enquête. Wat houdt dat in?

Zodra alle bestellingen geplaatst zijn, houden wij een enquête onder alle bestellers. Doel van deze enquête is de tevredenheid bij onze klanten te meten. Tevens kunnen we de uitkomsten van de enquête filteren per klant en winkelier, zodat iedere klant en winkelier kan zien hoe de medewerkers MIJOU ervaren hebben.

Moet ik mijn punten in één keer besteden?

Je hoeft jouw tegoed niet in één keer op te maken. Je kan vandaag een bestelling doen en bijvoorbeeld volgende week nog één.

Tot wanneer kan ik mijn kerstpakket samenstellen?

Dat hangt af van de afspraken die wij met je werkgever maken. Zodra je inlogt op de site krijg je een melding tot wanneer de site geopend is.

Hoe weet ik dat ik een bestelling geplaatst heb?

Zodra je een bestelling geplaatst hebt ontvang je per e-mail een automatische bestelbevestiging met ordernummer, die je mee moet nemen naar de gekozen winkelier. Je kan je bestelbevestiging ook direct na bestellen printen van het scherm. Tevens kan je je bestelling terugvinden onder 'Mijn bestellingen' nadat je ingelogd bent in de webshop.

Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling per e-mail ontvangen. Wat nu?

Dat kan verschillende oorzaken hebben. Het is mogelijk dat de bevestigingsmail van je bestelling door een spamfilter in de map 'Ongewenste items' terecht gekomen is. Die blijft daar soms maar enkele dagen staan. Check dus meteen je mail en geef toestemming om mails van MIJOU blijmakers voortaan in je Postvak IN te ontvangen. Ook kan het zijn dat je een fout hebt gemaakt bij het invoeren van jouw e-mailadres. In dat geval krijg je ook geen bevestiging op het juiste e-mailadres.
Je kan je bestelbevestiging altijd achteraf nog printen vanuit de online shop. Log in met je inlogcode en wachtwoord en ga naar 'Mijn bestellingen'. Klik vervolgens op de knop 'Print' en druk de bestelbevestiging af. Zie je onder 'Mijn bestellingen' je bestelling niet terug? Dan heb je mogelijk je bestelling niet goed afgerond. Check dan of jouw gekozen geschenk nog in je winkelwagen zit.

Wat is een voucher?

Een voucher is een e-ticket die dient als tegoed voor een (toekomstige) belevenis, zoals een dagje sauna, high tea of een diner. Soms wordt een voucher ook ingezet als shoptegoed (vrij te besteden bij de door u gekozen winkelier). De voucher kunt u eenmalig verzilveren op een dag naar keuze tot en met 28 februari 2019. Deze voucher moet u printen en meenemen naar de winkelier wanneer u uw voucher verzilvert.

Ik ontvang een bestelbevestiging én een voucher. Wat is het verschil?

De bestelbevestiging is een bevestiging van hetgeen u heeft besteld. Indien de bestelling een voucher betrof (bijvoorbeeld bij een belevenis zoals een dagje sauna, high tea of een diner), dan ontvangt u deze voucher - die geldig is tot en met 28 februari 2019 - als een separate e-mail. Deze voucher moet u printen en meenemen naar de winkelier wanneer u uw voucher verzilvert.

Ik ontvang een bestelbevestiging én een voucher. Welke moet ik meenemen naar de winkelier?

De bestelbevestiging is een bevestiging van hetgeen u heeft besteld. De voucher print u uit en neemt u mee naar de winkelier. De voucher vertegenwoordigt een waarde, bijvoorbeeld een tegoed voor een dagje sauna, high tea, diner of shoptegoed. De voucher kunt u eenmalig verzilveren op een dag naar keuze tot en met 28 februari 2019.

Ik kan geen ophaaldatum invoeren. Hoe kan dat?

Omdat u een voucher heeft besteld (bijvoorbeeld voor een dagje sauna, high tea of diner). U hoeft dan geen ophaaldatum in te voeren. De voucher ontvangt u na afronding van uw bestelling per e-mail (tezamen met een bestelbevestiging). De voucher kunt u eenmalig verzilveren op een dag naar keuze tot en met 28 februari 2019. Op de voucher staat aangegeven of u van tevoren een reservering moet maken of niet.

Ik heb alleen een bestelbevestiging ontvangen en geen voucher. Klopt dat?

Een voucher ontvangt u alleen wanneer u gekozen heeft voor een belevenis, zoals een dagje sauna, een high tea, een lunch of diner (en in sommige gevallen ook wanneer u shoptegoed gekozen heeft). Wanneer een specifiek (vers)product hebt gekozen uit de MIJOU-webshop, ontvangt u alleen een bestelbevestiging. U heeft bij de bestelling dan ook een ophaaldatum moeten kiezen alvorens u uw bestelling kon afronden. De winkelier heeft uw geschenk gereed staan op de door u gekozen ophaaldag. De bestelbevestiging dient u te printen en mee te nemen naar de desbetreffende winkelier.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Je kan je bestelling nadat je besteld hebt niet meer wijzigen.

Kunnen de geschenken aan huis geleverd worden?

Bestelde producten kunnen alleen in de desbetreffende winkel worden afgehaald.

Wanneer kan ik mijn gekozen geschenk(en) ophalen?

Voor alle geschenken kies je zelf de ophaaldatum. In de bevestigingsmail staat vermeld op welke datum je het door jou gekozen geschenk op kan halen bij de diverse ondernemers / winkeliers.

Ik wil de ophaaldatum van mijn geschenk wijzigen. Kan dat?

Dit kan niet via de site. Neem hiervoor tijdig contact op met de winkelier waar je je geschenk besteld hebt. De contactgegevens staan op jouw bestelbevestiging die je per mail ontvangt.

Kan ik ook iets anders bestellen dan de geschenken in de online shop?

Het is niet mogelijk bij een andere winkel te bestellen. Dankzij het uitgebreide aanbod van lokale winkeliers en een nauwkeurige selectie van producten is er voor iedereen wat wils en tegen elke prijs.

Hoe weet ik dat mijn donatie aan het goede doel ook echt bij het goede doel terecht komt?

Informatie over de goede doelen uit het assortiment van MIJOU staan in de online shop. Indien je bij een goed doel klikt op ‘Bekijk dit geschenk’ opent er een pagina met een grotere afbeelding en een uitgebreide omschrijving van het goede doel. Aan het einde van de bestelperiode rapporteren wij aan jouw werkgever hoeveel er gedoneerd is aan het geselecteerde goede doel. Dit bedrag stort MIJOU blijmakers op de bankrekening van het betreffende goede doel.

Ik wil graag meer informatie over een bepaald product

Alle informatie over de geschenken in het assortiment van MIJOU staan in de webshop. Indien je bij een artikel klikt op ‘Bekijk dit geschenk' opent zich een pagina met een grotere afbeelding en een uitgebreide omschrijving. Wil je nog meer informatie over het gekozen geschenk, neem dan contact op met de lokale winkelier of ga even langs.

Kan ik een handleiding ontvangen van een bepaald product?

Neem hiervoor contact op met de winkelier waar je het geschenk opgehaald hebt.

Heb ik ook garantie op mijn producten?

Op alle producten gelden de (garantie)voorwaarden die de winkelier hanteert. Deze voorwaarden zijn identiek aan die bij een “normale” aankoop.


Vind je jouw vraag hier niet terug? Vul dan het contactformulier in onderaan deze pagina. De helpdesk beantwoordt jouw vraag tijdens kantooruren, in de regel binnen twee werkdagen.

Neem je liever telefonisch contact met ons op? Wij zijn op werkdagen van 9.00 tot 12.00 uur bereikbaar op telefoonnummer 0561-614670.

Contactformulier



Inloggen